Anasayfa > Tofas Teknik Bilgiler > Angel Eyes Far Yapımı

Angel Eyes Far Yapımı


Angel Eyes far yapımı

Yapım için gerekli araç gereç :
4 tane şeffaf elbise askısı
4 adet led, 2 adet 520 ohm direnç
kablo, lehim teli, lehim makinası, demir testeresi, izole bant

Askıların her birinin uzun çubuk şeklindeki kısımları testere kulanarak kesilir.

resim

Kesilen her bir çubuk, tüpün üzerinde yavaş yavaş, eritmeden ısıtılıp, hafiften bükülür.

resim

İstediğim ölçülere göre bir bardak yardımıyla çubuk yumuşadıkça çevresinde yuvarlak yapmaya çalıştım.

resim

Testere yardımıyla halkaların bir yüzüne yaklaşık 3 er mm arayla, 3 mm kalınlığında çizikler oluşturdum.
resim
Havya yardımıyla halkaların iki tarafına led girecek şekilde delikler oluşturdum, aynı zamanda plastik eridiği için, led kolayca yapışmış oldu.
resim
Her bir halkada iki led takılmış oldu, bu ledleri ve direnç şekildeki gibi bağladım.

Sonra tek farda olacak halkaların ikisini paralel bağladım.
Far camlarını çıkarttım ve camlara silikonla yapıştırdım.
Far etrafındaki siyah bantlar keyfi yapıştırıldı.
resim
resim
resim
resim
resim
resim


  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

